Повернення та Обмін

Усі товари належної якості придбані в магазині SonceMedможна повернути протягом 14 календарних днів з дати їх отримання.

Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання і не перебував в експлуатації, за умови:

  • збереження його товарного вигляду та споживчих властивостей;
  • відсутності слідів використання і забруднень;
  • збереження пломб, ярликів, бирок, захисних плівок;
  • збереження заводського маркування;
  • цілісності, неушкодженості, збереження всіх частин індивідуальної (заводської) упаковки.

Не підлягає поверненню якісний товар таких категорій*:

  • парфюмерно-косметичні товари та товари в аерозольній упаковці;
  • товари для немовлят (зокрема, пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);
  • білизна натільна (зокрема, спідня білизна, боді, корсети, купальні костюми та купальний одяг, нічні сорочки, піжами, халати, домашні костюми);
  • панчішно-шкарпеткові вироби;
  • постільна білизна (у т.ч. рушники);
  • зубні щітки, бритви, помазки для гоління, гребінці, масажні щітки, інструменти для манікюру і педикюру, у т.ч. електричні;
  • пір’яно-пухові вироби (зокрема, подушки, ковдри, куртки-пуховики);
  • дитячі м’які іграшки та дитячі гумові надувні іграшки;
  • рукавички, рукавиці та комплекти, що їх включають;
  • ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння;
  • продовольчі товари (у т.ч. алкогольні напої);
  • друкована продукція;

а також інші товари, включені Кабінетом Міністрів України до переліку товарів, що не підлягають поверненню/обміну;

* товар цієї категорії можна повернути виключно при виявленні виробничого браку.

Товар неналежної якості, придбаний в “SonceMed” можна повернути протягом гарантійного терміну, якщо недоліки товару виникли з вини виробника або продавця товару. 

Порядок повернення

Для повернення товарів необхідно надати разом із товаром заповнений бланк заяви на повернення, вказавши причину повернення та недоліки товару (у разі повернення неякісного товару).

Бланк заяви на повернення товару в комплекті з чеком у кожному замовленні. 

Способи повернення товару 

Ви можете повернути товар службою доставки “Нова Пошта” (доставку оплачує відправник згідно з тарифами служби доставки “Нова Пошта”).

Оформлюючи посилку з поверненням, обов’язково вказуйте її оціночну вартість у розмірі, що дорівнює сумі вартості всіх товарів, що повертаються, зазначеній у товарному чеку. У разі втрати або пошкодження посилки відшкодування вартості товару буде виплачено в межах суми зазначеної вами оголошеної вартості. 

Адреса для відправки товару з причини — повернення\обмін:

Відправлення товару здійснюється через службу доставки “Нова Пошта”

Відділення № 3

Адреса:

м. Львів, Львівська область;

вулиця Луганська, 22.

Поштовий індекс: 79028

Контактна особа:

Струк Олександра

Телефон: +380989234201

Повернення грошових коштів за товар:

Грошові кошти за повернутий товар повертаються автоматично на банківську картку, з якої цей товар був оплачений.

Кошти за товар, оплачений готівкою, повертаються автоматично на банківську картку, зазначену вами в бланку повернення\обміну.

Грошові кошти повертаються після отримання товару продавцем, перевірки та підтвердження підстав для повернення товару.

Якщо у вас немає банківської картки, спосіб повернення коштів слід окремо узгодити з представником компанії “SonceMed”. Термін повернення почнеться не раніше узгодження способу та отримання продавцем усіх даних для виплати. Для виплати можуть знадобитися ваші паспортні дані та ідентифікаційний код.

Термін виплати коштів за повернутий товар:

Кошти повертаються протягом 1-3 дні з моменту отримання товару представниками компанії “SonceMed”.

Термін повернення коштів подовжується на час врегулювання таких питань:

якщо, повертаючи товар, ви не додали до нього всі комплектуючі або супровідні документи (акт повернення\обміну товару);

якщо зазначені вами підстави повернення товару потребують підтвердження (зокрема, наявність або причина недоліків товару, перевірка причин їх виникнення, віднесення товару до переліку тих, що не підлягають поверненню);

якщо товар був втрачений/пошкоджений службою доставки;

якщо вами не додана банківська карта для зарахування повернення.

Всі результати пошуку